Tilaus- ja sopimusehdot
Voimassa 1.1.2025 alkaen.
Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Savon Hunaja, y-tunnus 2587687-7. Käyttämällä verkkokauppaa hyväksyt nämä tilaus- ja sopimusehdot ja sitoudut noudattamaan niitä.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, sekä yrityksille Suomeen. Noudatamme kaikessa toiminnassa yleisiä, kuluttajakauppaan liittyviä säännöksiä ja suosituksia. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, postikulujen ja tilaus- ja käyttöehtojen muutoksiin.
Tilaaminen
Tilaaminen tapahtuu internetin välityksellä verkkokaupassamme osoitteessa www.savonhunaja.fi. Yritysasiakkaat voivat myös tilata tuotteita sähköpostitse tai soittamalla. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Maksutavat
Verkkokaupassamme maksut tapahtuvat Klarna Bank AB:n tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta seuraavilla maksutavoilla:
– Verkkopankkimaksu (Aktia, Danske Bank, Nordea, OP, S-Pankki, Säästöpankki)
– Pankki- tai luottokortti
– Klarna -lasku
Maksun saajana toimii Klarna Bank AB (Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi), joka välittää maksun kauppiaalle. Lisätietoja Klarnasta ja Klarnan käyttöehdot löydät täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.
Klarna voi kysyä henkilötunnustasi luottokelpoisuuden varmistamiseksi.
Savon Hunaja ei missään vaiheessa näe eikä käsittele maksutietojasi tai henkilötunnustasi.
Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu.
Toimitus
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tilaukset toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen tai noutopisteeseen.
Asiakas voi myös valita toimitusvaihtoehdoksi nouto myyjältä, jolloin noutoajankohta on sovittava erikseen.
Tuotteiden toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on tyypillisesti 2-7 arkipäivää. Mikäli tuotteen käsittely- ja toimitus jostain syystä viivästyy, asiakaspalvelumme ilmoittaa siitä mahdollisimman pian.
Mehiläistarhaustarvikkeiden toimitus
Paketti ja monipakettitoimituksissa käytämme ensisijaisesti Matkahuollon palveluita. Suuremmissa tilauksissa kiitolinjan lavarahtia.
Lähelle Mikkeliä on vaihtoehtona myös toimitus omalla pakettiautokalustollamme. Tämä harkitaan tilauksen koon ja etäisyyden perusteella ja on sovittava erikseen.
Palautusehdot
Kuluttajalla on lakisääteinen 14 päivän oikeus perua kauppa ja palauttaa ostamansa tuote. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kuluista.
Palautusoikeus ei kuitenkaan koske elintarvikkeeksi myytyä hunajaa tuoteturvallisuuden vuoksi.
Asiakkaalla on aina oikeus perua tilaus, mikäli tilausta ei ole ehditty toimittaa. Voit peruttaa tilauksen ottamalla yhteyttä sähköpostitse info@savonhunaja.fi.
Lunastamatta jäänyt paketti ei ole asiakaspalautus ja myyjällä on oikeus veloittaa siitä aiheutuneet kustannukset.
Myyjällä on oikeus perua kauppa jos tuotetta ei kyetä toimittamaan, esim. virheellisen varastosaldon takia.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa tai viallinen tuote
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksessa, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä myyjälle sähköpostitse tai soittamalla. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Kuljetuksessa rikkoutunut tuote korvataan asiakkaalle.
Muuta
Savon Hunaja käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.